thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cuma, Ağustos 05, 2005

köfte ve öfke

tamamiyle masumane bir yürüyüştü. derken bana sallanan bir el gördüm. biraz geç oldu ama onunla tanıştım. kendimi anlattım, neler yaptığımdan bahsettim. sohbet koyuydu doğrusu paylaştıkça azalıyor insanın derdi kaygısı. iş güç derken normal yaşantımıza dönmüştük. her şey iyi gidiyordu. derken bir kilo kıyma ve köfte ile gelen öfke herşeyi alt üst etmişti. toparlama turları. topunu oynatıp oynatmamakta kararsız bir çocuk ve oyuna kaltılıp katılmama konusunda çekingen diğer bir çocuk. maç kaç kaç bitti bilmiyorum
ama yinede güzeldi gerçekten...türk filmlerini aratmadı....

2 Comments:

At Ağustos 06, 2005 2:04 ÖS, Blogger houston said...

evet evet.. yazdiklarini okurken bir decoderi bu kadar arzuladigim baska bi tanidigim yok galiba :)

 
At Ağustos 07, 2005 1:08 ÖS, Blogger thay said...

ya görüşelim bi ara çok özledim beni anlayan birileriyle sohbeti valla bak aha ben yazıım adresi sen çaaar beni. çevrimdısıysam telimi çaldır. girerim hemen çevrimin içine.. haydi thaysanura@hotmail

 

Yorum Gönder

<< Home