thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Perşembe, Aralık 15, 2005

12-18 Aralık Yerli Malı Haftası

elma:
benim adim elma
elma degil helva
tatli ses veririm,
agzinda eririm

cocuk:
yanima gel, diyeyim $ukur
yiyeyim kutur kutur

elma:
sen beni yiyemezsin,
parami veremezsin

cocuk:
cikolata aldim biraz,
hic param yok etme naz

elma:
darildim ben sana
bakmi$sin el malina..(gider..)

armut:
bal dolu icim,
paran var mi cicim?

cocuk:
param yok, param yok
a benim canim param yok

armut:
gelemem gelemem
parasiz cocuk gelemem...(gider)

portakal:
benim adim portakal

cocuk:
ne olursun burda kal

portakal:
paran varsa al,
yoksa du$unceye dal..(uzakla$ir)

uzum:
benim adim uzum

cocuk:
bari sen gel iki gozum

uzum:
parasiza yoktur sozum (gider)

ayva:
benim adim ayva, i$tah acarim
parasizdan kacarim (kacar)

cocuk:
eyvah, eyvah kacirdim yine,
pi$manin parami yedigime.
$imdi dursaydi param,
olsaydi bir kumbaram.
bu oyle bir ders ki bana,
bakmam artik el malina...

2 Comments:

At Aralık 18, 2005 1:31 ÖÖ, Blogger thay said...

eheheh.. cuma gunu benım sınıf yerli malı gunu organize etmiş. sabah 8,5 sınıfın içinde dolma, lahmacun, içli köfte, mercimekli köfte, patatesle envai çesit yiyecek, kek, börek, ceviz badem, fıstık vs ve tabi ki muz. üstelik kola yerine ayran vardı..nihahah sınıfta bu dramayı yaptık ama kimsenın gözu bu yemeklerden başkasını görmedi.

 
At Kasım 11, 2008 7:20 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

ad:gamze
soyad:aslan
bn bu siteyi çook beyendim özellikle tiyatroyu çok begendiim bizede tavsıye edrim...

 

Yorum Gönder

<< Home