thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Nisan 01, 2006

gecenin bir yarısı, her gece öyle bir sesle uyanmak istiyorum ki bu ses daha önce duymadığım bir ses olsun, ama benden bir ses olsun. sabahları yataktan erkenden kalkayım ama işe gitmek için değil, ders çalışmak için değil, banyo yapmak için değil, onu setvisde yetiştirmek için. sinemaya gitmeyeyeyim, gece dışarı çıkmayayım ama güzel film olmadığı için değil, herkesin işi olduğu için. ben ne bana ne de ona benzeyen, hiç kimseye benzemeyen, bir eşi benzeri olmayan, sarılınca acaba sarılmamı gerçekten ister mi diye düşünmeyeceğim, tüm benliğimi verdiğimde keşke vermeseydim demediğim, en az babası kadar yolunu beklediğim, odasını toplarken notlarını bulduğum, yaramazlık yapan, su çiçeği çıkaran, zaman zaman gaz çıkaramayan, parkta düşüp dizini kanatan, yarasının kabuğunu defalarca koparan bir çocuk istiyorum.

1 Comments:

At Nisan 02, 2006 8:41 ÖÖ, Blogger un4tunately said...

ben de, ben de.. :(

 

Yorum Gönder

<< Home