thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Perşembe, Nisan 06, 2006

"SU-İ TEDBİRİMLE YAHU ÖYLE BOKLAŞTI Kİ İŞİM
HEM AĞZIMA SIÇTI FELEK HEMDE SİKİLDİ GEÇMİŞİM

GÖBEKLER PERÇİN OLMUŞ
HAVA GEÇMEZ ARADAN
BOZULMAYACAK KIZ MI VAR
SEN HABER VER PARADAN

İHTİYARLIK GENÇLİK DİYE
ŞU HAYATI İKİYE BÖLDÜRME
HEY BÜYÜKTEN DE BÜYÜK ALLAHIM
BENDEN ÖNCE SİKİMİ ÖLDÜRME

YÜRÜ BRE EHLİ DEVE ENDAMINI GÖREYİM
SENSİZ GEÇEN GECELERİN EJDADINI SİKEYİM
BEN MEJNUNMUYUM Kİ BİR DAM İÇİN ÇÖLLERE DÜŞEYİM
LEYLAYI DA SİKEYİM SENİ DE SİKEYİM

SANMAKİ CİDDİYET İLE SARFEDERİM SANATIMI
NEY ELİMDE SUYU DURMUŞ KURU MUSLUK GİBİDİR
BEZMİ MEYDE SÜHEFANIN SAZA MEFTUN OLUŞU
NAZARIMDA SU İÇEN EŞEĞE ISLIK GİBİDİR. "

4 Comments:

At Nisan 06, 2006 12:36 ÖS, Anonymous Adsız said...

google sevecek seni, sağlam keyword vermişsin abiye.

 
At Ekim 07, 2008 10:18 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

bak buda bunun değişik hali...
yürü ile ehli deve endamını göreyim,
sensiz geçen gecelerin ecdadını sikeyim,
mecnun gibi top muyum bi am için öleyim,
Leylayıda sikeyim Mecnunuda sikeyim.
Bana yar olmayan karının izzetini itibarını sikeyim,
yansın karıların alayının su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
Düşmüşüm bi orospunun veli ağzına koymadık diye taaa amının ortasına,
kader böyle yazmış hatırasına,
ben böyle hatıranın hikayesini sikeyim.
Kerem dağları deler bir amcuk uğruna,
Aslı gide de ona buna vurdura,
bi karı için değer mi hiç bütün bunlara,
her taraf amcuk dolu mala iyi vurana.
Fuzuli am peşine düştü gurbete,
am serindur am derindur şifa verur millete,
yi kebabı iç şarabı vur karpuz göte,
bu gidişine sikime gidersin cennete :D

 
At Mart 20, 2010 2:11 ÖS, Blogger Unknown said...

Bende bu şiiri kendime göre uyarlıyorum.

Hırvatıda sikeyim,
Sırplarıda sikeyim
Beni sınırdışı eden Slovenya'nın
İzzetini, itibarını sikeyim
Yansın Slovenya'nın tamamı
Söndüren itfaiyecinin avradını sikeyim!

 
At Mart 20, 2010 3:11 ÖS, Blogger Unknown said...

Şimdiki çocuklara kusur bulmayın. Esas küfürli konuşmalar benim çocukluğumdaydı. Manilerimiz vardı. Birkaçını yazayım;

O sözlerin geldi geçti
Benimki seni deldi geçti

O sözlerin havaya
Yumurta kırdım tavaya
Ben ananı sikerken
Bacın girdi sıraya


O sözlerini atlatırım
Mor deliğini patlatırım

Onu öyle demezler
Peynir ekmek yemezler
Bende seni sikmezsem
Banada Şenol demezler

Yakıştıraamadın yancığına
Bin devenin kancığına
Baban havuç getirmiş
Sok ananın amcığına

Anan denizde yüzerken
Balık kaçmış amcığına

Aananın amı beş para
Kılları kara kara
Sik girdi yara yara
Taşak kaldı maskara

 

Yorum Gönder

<< Home