thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Perşembe, Haziran 22, 2006

çok komik ya bu müdürler, yani tam fıkraya uygun. bütün götler müdür olmuş.dün toplantı salonundayız. nereye oturacağma karar veremiyor veremiyor bakınırken takımın yanındaki yerimi aldım. toplantılık rujumu surdum, ütü izi belli olacak pantolumu giydim. bunlar oturmadan oldu tabi. yani nereye oturacagıma karar vermeden önce de kıcımda pantolum, dudagımda rujum vardı. neyse. birer beser yediser geldi müdürler. nolcak falan fişmekan, bi kısmı yanlış toplantıya gelmiş. ayıkladık bize gerekli olanları dizdik sıraya gömlek renklerine göre. uyum sart tabi. masalara sular yerleşti, plastik bardaklarla beraber. müdürün bardagı pasabahçeydi ama. basladık poverımaza tek tek pointlerimizi attırdık. el hak dogru, el insaf kesintileriyle devam ediyorduk görsellerimizi incelemeye. büyük müdürümüz en bas müdürümüz en büyük basımız 4 kelime üzerine 36 dakika konusabilir. el hak sasırdık doğrusu. mudurlerimiz ise küçük olanlar, kah sıkılarak, kah sinirlenerek kah ortama kahtalı mıçının gelmesi hayallerini kurarak bizi izlemeye devam ediyorlar. derken pgulpembe" yazılıp 3002 ye mesaj gönderenin telefonu çaldı. arayan sayın müsteşardı. sayın bakanın sayın cuma namazına mütakip sayın magaza acılışından kısaca bahsedildi. müstesarın bazı yakınlarıan bazı istekleri vardı. " ben bekledim dün gelmedi sayın müstesarım, evet sayın müstesarım, o zaman ben telefonumu vereyim sayın müstesarım. 0 505 ...." o ana kadar kalem oynatmayan küçük bas müdürlerin bir anda kalpleri güm güm gözleri dürbün oluvermişti. e biz de boş durmadık tabi toplantı tutanağıma ekledik bu sayıları. artık geceleri açar sarkı dinletir, olmadı üfler, olmadı orası sular idaresi mi diye sorarız.

2 Comments:

At Haziran 23, 2006 7:51 ÖÖ, Blogger Shaman said...

fıkra gibi olan müdürler deil hojam senin bu olayı böyle eğlenceli anlatabilmendir bence :) Ofiste koptum walla, bnm işimin sonu da bu bloglar yüzünden gelecek ya hadi hayırlısı :p

 
At Haziran 23, 2006 12:13 ÖS, Blogger thay said...

hem kopuk hem işsiz

 

Yorum Gönder

<< Home