thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Salı, Haziran 13, 2006

süperim, mükemmelim, harikuladeyim...

gün geçmiyor ki beni şımartacak bir şeyler olmasın. gün geçmiyor ki sırıtarak koridorlarda dolaşmayayım. kıçım ve burnum birbiriyle yarış halindeler. ben daha yukarıya kalkacağım diye. ama kıçım burun farkıyla kazanacak gibi görünüyor. çünkü gün geçmiyor ki farklı bir yere yemeğe gitmemeyeyim, farklı renkteki deri koltuklara kıçımı yaydırmayayım. bırak günü geceler bile daha farklı. en son stad konserinde yere oturmuştuk, arkamızda bir grup genç pankart açmış, slogan, ardından pet şişe atmıştı. pazar günü ise protokole yayılan kıçımla sevgilerimi sundum ferhat amcaya.. sandallarımız bokla dolar zevkle yalardık diyemedik ama dondurmamızı yaladık, fanta, fruko, schweppes yudumladık. belki eski yudumladıklarımızla biraz farklı, bu defa süte muz likörü değil de kahve kattık ama olsun. zaten içki bütün kötülüklerin anası değil midir? bu kötülük böyle zaten anası belli babası yüz elli

5 Comments:

At Haziran 13, 2006 3:15 ÖS, Anonymous Adsız said...

z?

 
At Haziran 14, 2006 9:52 ÖÖ, Blogger thay said...

hayır m

 
At Haziran 14, 2006 12:19 ÖS, Anonymous Adsız said...

zet?

 
At Haziran 14, 2006 12:21 ÖS, Anonymous Adsız said...

yer:emniyet sarayının bodrum katı,
güvenlik belgesi alınmıştır,iş bitmiştir ama gençlik adrenalini tavan yaptıgı dönemlerde
öyle köşe bucak yerler zihni rahatsız eder.
who am i?

 
At Haziran 15, 2006 1:09 ÖS, Blogger thay said...

senin askın bana xl,bana xl,bana xl,
dedim ama benim boyum kaç, kilom kaç daha benim yaşım kaaaaaaaaç...

emniyet sarayı dediğine göre ya hırsız ya polissindir, hırsız tiger

 

Yorum Gönder

<< Home