thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Kasım 25, 2006

tekerrür

anlamını tam olarak bilmiyorum bu kelimenin. hiç araştırasım da yok doğrusu. ama tarih tekerrürden iberettirden anladığım kadarıyla tekrar demek. benim bu yazının da bir tekrar olup olmadığına anlamak için geçen yılın 24 kasım sonrasına baktım. ama kayıt altına birşey almamışım. halbuki geçen yıl çok daha eğlenceli geçmişti. 2005 için bile birşey yazmadıysam buraya 2006 ya dair yazacak hiçbir şey yok sanırım. boşa geçen 7 saat o kadar.

2 Comments:

At Kasım 26, 2006 7:43 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

tekerrür:tekrar---t k r r

tarih yapar genellikle bunu,tekerrür eder.

 
At Kasım 27, 2006 10:15 ÖS, Blogger thay said...

birine comment bırakıp hemen çıkacaktım ki, vazcaydım. kendi komentim gözümün önünde dursun dedim. ben onu ne bu günleri görsün diye mi yazdım dedim. handa burda "HA BURDAN ANLAMALIYIZ Kİ .... HANIM PAZAR AKSAMI İSYERİNDE CALISIYOR VE SONRA DEMELİYİZ Kİ AYY CANIM YORMA KENDİNİ BU KADAR. HEM SENİN SAÇLARIN İPEK GİBİ KOKUN BEBEK GİBİ, HEM SEN ŞİŞMAN DA DEĞİLSİN, DOLGU MADDEN FAZLA BİRAZ O KADAR.."

 

Yorum Gönder

<< Home