thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Ağustos 20, 2005

beyhude geçen bir cumartesi nin ardından

beyhude geçecek olan bir pazar a merhaba

o kadar da kötü sayılmaz gerçi. pazartesi beyhude geçmez bence.
ne de olsa hafta bası. diyete başlarım, maça baslarım, çalışmaya başlarım, yazmaya başlarım, silmeye başlarım, yeniden başlarım, domatesleri soymaya , evi temizlemeye, oje sürmeye başlarım, soğan yemeye başlarım, sütlü kahve içmeye başlarım, yüzüme pudra sürmeye başlarım, ayakkabı boyamaya başlarım, sana başlarım...

ama bitirilecek seyler var bu günün beyhudeliğini azaltmak adına parfümümü bitirdim, sabrımı bitirdim, sarjımı bitirdim, ilacımı bitirdim, hıçkırmayı bitirdim..

bir de getirdiklerim, kestiklerim, söylediklerim, bastıklarım falan var. ama uzatmaya gerek yok. kısa günün karı yeter bu kadar. ne kadar garip bu insanoğlu, unutkan ya da . ne demiştik beyhude geçen bir gün. ama şimdi kar zarar hesapları, işçi ve havuz problemleri ile ilgileniyoruz.

1 Comments:

At Ekim 09, 2005 11:53 ÖS, Blogger Yunus Erdem said...

Ben de beyhude geçen bir haftasonunun ardından haftabaşına başlama düşüncesini çoktan bir kenara koymuş olarak başlıyorum. Tutunamayan olamayacak kadar burjuvayım burjuva olamayacak kadar ağır aksak hırsları kayıp. Ne olacak bilmiyorum. Umarım sen o hafta başında başlamışsındır.

 

Yorum Gönder

<< Home