thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Pazartesi, Ekim 10, 2005

arkadaşlaaaaaaaar

pc mi yarın bakıma götürüyorum nihayet. kaç aydır dayandım, ben dayandım ama artık onda hal kalmadı,üstüm başım metal kırıntıları olmadan götürmek lazım, afazanallah patlar matlar, akar kokar..hersey olabilir.

yıldıs cıım, dayımlar geldi kapattım msni yüzüne ama misafir işte,onlarla da fingirdemek gerek biras..mailler bi turlü has been send olmuyo, onun için sana burdan sesleniim dedim. gelsin su pc hayırlısıynan görcess birbirimisi işallah

.....ve tabi artıları ve eksileri bir denkleme yerleştirildiğinde + sonsuza ulaşılan sahıs bu söylenenler aynı zamanda sana..

planda yapmadım yarın mufettişte gelebilirmiş, fönde çekmedim, ojede sürmedim, pazar gunu gelen konuklardan illallah geldi haaaa

1 Comments:

At Ekim 10, 2005 1:08 ÖÖ, Blogger Seppe Sai said...

+ sonsuz..?

bi şekilde bi sonsuzluk var ama nerede, nasıl?

bekliyoruz thay, dört gözle..

 

Yorum Gönder

<< Home