thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Çarşamba, Ağustos 24, 2005

Olacak Şey mi Bu?

25 yılı devirdik geldik 26'ya. Şu aleme nam salmak için ne yaptık. İyi ki Dede Korkut zamanında yasamıyormusum. Bunca sene isimsiz dolaş dur. Gerçi o hikayeler hep yağız delikanlılar için vardı ama olsun. Bizden de birşey yapmamızı mutlaka isterlerdi.

Yazımızın başlığını attıran asıl hadise 26 yıllık açığı 2 ayda kapatmamız. Şöyleki: sanal camiada kendimize has eserleri bulmak için gittiğimiz ilk adres olan, içindekilere göre kimi zaman 6 , kimi zamansa ohooooooooooooooo harfli olan adrese yazdım first name surname. Ne çıktı? İsim benzerliği, yani 0. Ama yazdım şöyle nick name mi, al sana bütün bilgiler tak tak tak.

Sayfa kısaydı ama özdü. Ben de öyleyim halbuki, kendi nickimi kendi özümden kıskandım. İçerde bir canavar yetişiyor, kendi elimle büyütüyorum onu..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home