thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Mart 04, 2006

devlette çiş işleri ( fff ye ek olarak )

koca tenefuste kimsenın aklına çiş yapmak gelmiyor. aklına gelse bile işine gelmiyor. derse girince çocuklara sunu yazın diyecekler, kendileri tuvalete gidecekler. arada sırada dayanamayıp tenefüste birisi tuvalete gitse bilmem kim nerde diye öğretmenler odasında yoklama yapılıyor. sonraki tenefüs nerdeydin diye soruluyor. arka bahçeye eşşek gelmiş onun yanındaydım, derdini dinliyordum. sınıfı idarecilerin odasından uzak olanlar için çiş işleri gayet kolay. ama benim için değil. müdür ve erkek personel tuvaleti ve sınıfım aynı katta. bu yıl 6 defa müdüre yakalandım. bazen yüzünü görmüyorum ama sesinden onu tanıyabiliyorum artık. o çıkana kadar içerde bekliyorum. bir keresinde o dışarı çıktı ve sınıfa girdi ben yokum ortalıkta bir sey demedi çocuklara arkasından hemen ben geldim. fotokopiye gittim dedim. geçen cuma tenefüste gittim erkek tuvaletine bu defa da bir öğretmen içerdeymiş. işini bitirdi. cuma namazı için abdest almaya başladı. 10 dakikalık tenefüs bitti adam daha kulaklarının arkasını yıkıyor. derse geç girdim tabi..
bayan personel yazan wc benden bayaa uzak. bu tehlikelerden kurtulmak için çogu kez oraya gittim. orada da durum bundan farklı değil. çevredeki erkek öğretmenler orayı kullanıyor. kaç kere birini işerken yakaladım. ama orası bizim mıntıka oldugundan yakalayınca ben değil o utanıyor. kaç kere tanıdık hocaların tanıdık çişlerine bastım. bu sayede ayakkabımı artık dışarda çıkarıyorum. geçen yıl wclerin anahtarı vardı. çay ocagından veya başmüdür yardımcısının odasından anahtarı alır girerdik. gizli gizli az sigara içmemiştim orda. ama orada da kapıyı açamama tehlikesi vardı. benden önce bir hoca kalmış içerde. okula geldiğinin ilk günü. öğretmenler toplantısı var. herkes toplantı salonunda. içerde kalmış. sesimi duyan var mı? yok tabi. memleketi muglayı aramış. olayı annesine anlatmış. mugla dan il milli egitim aranıp okulun telefon numarası alınmış. okul kızın annesi tarafından aranmış. yeni atanan bilmem kim tuvalette kalmış onu kurtarın. ben de bu yıl kaldım ama beni erkekler tuvaletinden kurtarması için erkek bi öğretmeni arayıp koordnatları verdim. müdürün katındaki tuvalalette ortadaki kabinde kapalı kaldım.. gideceğim yerde belki de en çok bu tuvalet aksiyonlarını arayacağım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home