thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Nisan 08, 2006

postiş mafyası

www.magichair.com.tr şimdiye kadar gördüğüm en güzel yer diyebilirim. sanki bi dünya starıymışım ve sanki çok seksi vs. bişeymişim gibi hissettirdi bana. nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama artık bu adres sık kullanılanlarda. saç ya altı üstü diyeceksiniz, diyordum da ben ama saça yapılan o kadar iş , harcanan para ,zaman off ya bitik durumdayım. 10 ekim tarihlerinde ben böyle olurdum. kurt gibi, içime şeytan girmiş gibi ama bu seferki daha bi etkili farklı sanki. bütün gece bunu düşündüm fondaki müzik kulağımda. sabah okulda kızların saçlarına bakıyorum. çıt çıtlı nasıl olur, love ring bu saçı nasıl değiştir, ne kadar zaman alır, bu kız bunu nasıl kullanır, nasıl yıkar.
sonra düşündüm ben bu işten nasıl kar elde edebilirim dedim. kar etmenin ilk altın kuralı zarara girmemektir. onun için saçlar kesilmeyecek. sırf dökülsünler ben de rahat edeyim diye zoddirik şampuanlar kullanılmayacak, ipek böceği muamelesi yapılacak. kar etmenin ikinci altın kuralı yerine göre gümüş kural da denebilir. ama kurallar 3 den fazla olursa peryodik cetvel peryodik cetvel uygun element aramak zor olabilir, konu dağıtabilir. nitekim dağıttı da . topla odanı donunu. nitekim kenan evreni, kenan evren kenan ışığı, kenan ışık kravat- hırvat ikilisini de hatırlattı. ama asıl konumuz olan ve 2. altın kural demeye oy birliği ile karar verdiğimiz kural kar etmek için bir seyler satmak olduğudur. magichair den o harikalar diyarından nasıl kara geçebiliriz? tabi kihammade yani saçımızı satarak. onun için saçı süpürge etmemek gerek. 3. altın kuralımız ise kar etmek istiyorsak seri üretime geçmemizdir. bunun için proje kapsamına büyüme ve uzama çağında olan saçlı cocukları dahil etmek gerekir. en çok nerde bulunur bu özellikteki ağaçlar? bingo!! arada bir altın kural daha ama bu seferki ceyrek altın, yazımıza ucuz amerikan filmleri replikleri koymaktır. gerçi amerika da film piyasası nasıldır, kaça gider, getirisi nedir, çorba parası çıkarmı bilmiyorum. yalnızca amerikadaki film piyasasını değil bizim ulusal video olaylarını da bilmem. her ne kadar kendimi film yıldızı gibi hisssetsemde. evet evet kara geçmek için sağlıklı kız çocukları kaçırılacak saçlarına iyi bakılacak, gerekirse bir iğne deliği bile boşluk kalamayan güneş görmeyen odalarda bekletilecek. kırıklar her gün temizlenecek. saç derisi her sabah badem yağına batırılacak falan. yani masraftan kaçılmayak. 4. altın kural budur. eger kar etmek istiyorsanız yatırım yapacaksınız. bu kuralın zaten tavuklusu var. bir de sefin salatası. çeyrek altınlık kuralı ikinci, kez kullandım, iki çeyrek bir yarım eder. ama kurallar kullanarak çoğalmazki, kullanılarak çogalan sey kredi kartı borcudur. ucuz blog yazarıyım çünkü ben. onun için kullanıyorum bu çeyrekleri. blog piyasasından haberim var çünkü. neyse uzun zamandır görmediğim cücükler dün geceden sonra bu sabah gözüme gelecegimin garantisi gibi geldi. geleceğimin tek düşmanı ise altın makas, gümüş tarak, bronz ayna kuaförleri ve hunharca katlettikleri milyonlarca tel saç. bir de doğal düşmanlarım bit. bit benim çöküşüm demektir. işte bu yüzden iyi besleyip büyütmek gerek cücükleri.. onlar gelecegimin teminatı çünkü.

bir telin bir örgüye faydası vardır. demek gerek tabi yazıyı toparlamak adına. bir de
saç dökülünce tel tel
adama derler kel kel...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home