thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Pazartesi, Mayıs 08, 2006

-ne istemiştiniz bağyan?
hiç bir zaman bu soruya "her zamankinden" diye cevap veremedim. bir değişkenlik, bir hopdiriklik gidiyor 25 küsür senedir. maymun iştahlı mıyım? evek.. ayran gönüllü müyüm? evek.. kişiliğim henüz oturmamış mı? tabi ki evek. bir kimlik arayışında mıyım? hımm sanırım.
ben de fala kapatığımda tutacak bir tane niyetim olsun istiyorum. hiç bir zaman o kahve 2 ye ayrılsın istemiyorum. hiç güven verici değil bu. ilerde olmaz muhtemelen ama olurda bir şirket, holding ya da a.ş. falan sahibi, olmadı genel müdürü olursam kahve falına bakmam gerek elemanın. kahve kaç farklı yoldan tabağın altına ulaşıyor, dilek hemen tutuluyor mu? gerçi var bi tane dileğim ama kara dilek o falda kara çıkıyor. kara çarşaf, kara kahve-kahverengi değil ama- kara kitap, karapürçek, karakol, karadağ, karacadağ, sündiken, ağrı, melendiz

1 Comments:

At Mayıs 24, 2006 10:03 ÖS, Blogger eroy said...

kimlik arayışında değilsin belki de şu an olduğun gibi birisi olmak hoşuna gitse de yine de içinde bir ses biraz değişmen lazım diyorsa, sadece o sesi tatmin etmek için sanki bir arayıştaymışın gibi davranmak biraz kendini kandırmak gibi olsa da kendi iç huzurunu sağlıyor olabilirsin :)

 

Yorum Gönder

<< Home