thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Pazar, Temmuz 09, 2006

şimdi ise günlerim kah çay yaparak, kah yemek yaparak, kah toz alarak, kah buzdolabının içini boşaltmak için yogurtları süzürüp, meyveleri reçel yaparak geçiyor...

ev kadınlığı, hasta bakıcılığı, misafir agırlayıcılığızor işler be kuzum. unutmuşum ben bu günleri. en son 10 yıl önce olmuştu. kimya yazılısına çalışamamıştım onda. zar zor 2 düşmüştü karneme. 10 yıldır yapmadığım kadar temizlik yaptım, kahv6 hazırladım, çay demledim.

doktordan çok korktum bi de.. ay o nasıl kaprisli adam, nasıl sert, haşin, vahşi birisi öyle.. muma çevirdi beni. haketmiştim ama bende iyi oldu. aldım boyumun ölçüsünü, biliyordum ama birinin ölçüp bana söylemesi daha güzel oluyor. burnum sürttü bir de, biliyordum zaten sürtük olduğumu ama kapuk bağlamış bir burnun tekrar sürtülmesi daha güzel oluyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home