thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Salı, Aralık 19, 2006

sen kaloriferin yanında oturan kırmızılı kız..

bugun nasıl küfür ettiler bana, nasıl nefret ettiler anlatamam. ama kopya çekme tekniklerini hiç beğenmedim. ne uç kutusu hazırlayan vardı, ne kağıt hazırlayan. yani bu bana gösterdi ki kopya çekebilmek de bir sanatmış. yalnız birşey daha dikkatimi çekti. yalnızca güzel kızların başında durdum. kıskandım. kesin kıskandım. sonraaa hocam bize girecek misiniz? soruları geldi. hayır topaç oğlum ne ben size ne siz bana gireceksiniz demeyi çok istedim. ama sonra tenhada kıstırılırım diye korktum. başka şeylerden de korktum da neyse ki binanın girişinde güvenlik kamerası var. benden önce onu parçalamazlarsa eğer..

olric sevenler derneği kurmak için yeter sayıda üye arıyorum son olarak. bakalım olur belki..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home