thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Çarşamba, Ocak 10, 2007

mezunum mezunsun mezun


bitti.. nihayet bitti. ama ben bittim mi? tabiki hayır. çünkü neden? daha yeni başlıyoruz da ondan akıllım.
sırada ne var?
*gidilecek bir kurs
*alınacak 70 puan
*hazırlanacak bir özdeğerlendirme formu
*yazılacak makale(ler)
*...
*2007 aslanların aşk yılıymış. hayatımın aşkını bulacakmışım. ben mi onu bulucam. ne münasebet. aslan gibi adam olsun da o beni bulsun. hahayyyt... ben aşkımı kaybetmeyeyim yeter o bana
*italya izlenimlerinizi yazmadık henüz. izlenimin üstünden çok sular aktı ama hiç biri Venedik'in suyu kadar olmadı. temmuza kadar mutlaka bi spor dalında uzmanlaşmak gerek. yeni bir proje varmış. oturarak yapılan sporları arıyorum, olmadı bilardo ile ilgili bi şeyler yapmak lazım. onun için de çok çalışmak gerek ama olsun. azimle işeyen duvarı deler. tüm azimkarların çişine kuvvet

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home