thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cuma, Nisan 21, 2006

yıllar yıllar geçecek aradan benim dip boyam geldiğinde artık beyazlıklar çıkacak. yeni bi marka ya da yeni bi kuaför deniyeceğim. muhtemelen benimki ölür falan. ölmese bile ne biliim o yıla kadar kesin çok pis kavga ederiz. o kadar pis olur ki her tarafa saç kılları dağılır. bi de kaş bıyık kılları falan ki onlar daha pis. kökleri var. belki daha bile fazla pislik olsun diye fön fırçasının arasındaki kılları çıkarırlar. o kadar yani. müzeyyen de gitti zaten. karataş ta dükkan açmış. nişanlıydı. evlendi mi acabamikine mudur? atağımda anneminkiyle aynı yerde kemiğim çıkar kuvetle muhtemel. annanemin var,annemin var,ablamın da var. o yüzden esem in falan ayakkabılarını giyerim. çorabım kaçmaz şimdiki kadar sık. orta kalın çorap giyerim belki. varis çorabı da alırım belki. annanem de var varis, annemde de , teyzemde de, ablamda da bende de olur. bulmaca da çözmeye başlarım belki. annanem çözmez, annem de çözmez. ama ben çözerim belki. göz çevrem iyice kırışır. corecteur rides et cernes alan kar etmez artık. o kadar para da vermem. bireysel emeklilik falan yaptırırım o paraya. işte yani o kadar yıl geçecek aradan. benim cücükler kendi cücüklerini okula götürdükleri gün istiklal marşı için hazır olduklarında akıllarına ben geleceğim. ve hepsi gülümseyecek. annanem pek gülmez, annem de , ablam da. ama benim cücükler güler belki zira teyzem daha bi fazla güler.

1 Comments:

At Nisan 22, 2006 1:58 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

nsıl ki insanlar turgut özalı düşününce gülümsüyorlar seni de düşününce öyle oluyor

 

Yorum Gönder

<< Home