thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Çarşamba, Temmuz 12, 2006

bilenler bilir benim ataphili olduğumu. ama bu phililk olayı benim sonum olacak. şöyle ki; lise 2 olmadı 1 deydim. geçmiş gün unuttum şimdi. ufuk aktaş vardı english teacher. leş kargaları derdi bize, biz de ona acuze.nitekim birbirimizi pek sevmezdik. eski öğrencilerden, öğrenim hayatından, saygıdan falandem vurmaya başlamıştı 2. olmadı 1. dönemin sonunda. geçmiş gün unuttum şimdi. ama unutmadığım şey ona eski çamların bardak olduğunu söylememdir. bir hışımla geldi üzerime peh peh peh . sanırsın kiziroğlu mustafa beyyyyy. şu dağları delip geçmese bile bi vurmuştu sıraya. sonra not fişini çıkarmıştı. anında sözlü notlarımı bi düşürmüştü elinden. benim not dibe vur kırıl. geri kalan parçalarda bi işe yaramasın, senin karnene laaak diye 1 konsun. kesin 1 bunu hatırlıyorum.

benzer olay iki gün önce bundan da eminim yine tekrar etti. iş yerinde hala internet problemimiz var, ama masamızda bir dünya iş. dev gibi işler yapmak için karınca gibi çalışmalıymışız. tamam çalışma kabul de neyle. ya mesai saatlerinde internet kafeye gidicez, ya da mesaiyi evden idare edicez. bu sıkıntıyla doluyken kooooooooooskocaman müdürle ertesi gün yine bir konuşma yaptık ve konuşmamız benim ne kadar köfte o kadar ekmek sözlerimle son buldu. bu gidişle benim de işim son bulacak ama hayırlısı neyse o olur. hatta Allah'ın dediği olur. bugun Allah için ne yaptın? hı?

4 Comments:

At Temmuz 13, 2006 11:05 ÖÖ, Blogger Yunus Erdem said...

Sonra ben de müdüre dedim ki ya get allasen ne kaddar ekmek o kaddar köfte o da tırstı tabi benden kapıyı da çarpmışım çaat diye, artık atılsam umrumda değil, gibi.

 
At Temmuz 13, 2006 11:18 ÖÖ, Blogger thay said...

o senin dediğinin olması için;
1. fight club a girmek.. dünya artık bir hiç, karşındakinin de bir piç olması gerekir
2. ekmeğin elden suyun gölden olması gerekir
3. 4 vodka 6 bira alınması gerekir
4.bir amerikan filmi, olmadı bi dizide olmak gerekir
5. en sonunda da sabah kıçının açıkta kaldığını görmek gerekir

 
At Temmuz 13, 2006 11:35 ÖÖ, Blogger Yunus Erdem said...

mesela dedim, farz-ı misal ( heralde böyle yazılıyor ).

 
At Temmuz 13, 2006 11:43 ÖÖ, Blogger thay said...

tamam işte ben de misal verdim bir kaç tane

 

Yorum Gönder

<< Home