thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cumartesi, Şubat 17, 2007

üff bu ne ya. kendi bloguma giremez oldum. 2 saattir yok şunu yap yok bunu yap. alışık olduğum şeyleri değiştirmeyi sevmiyorum ben. zorla değil ya bile diyemiyorum. zorluyorlar çünkü. sanki bir kaç yıllığına yurt dışına gitmişim de geldiğimde memleketime beni koymuyorlarmış gibi hissettim. yurt dışı deyince aklıma geldi. hala italya anılarımı ve akabinde yaşananları buraya yazamadım. gittiğim kursun hayatımı bu kadar meşgul edebileceğii hiç düşünmemiştim. 20 kasımdan bu yana işimle ilgili en çok okuduğum, konuştuğum, yazdığım sey EFQM zımbırtısı. tabi bir de self-assessment var. sıkıldım yine bu günlerde kağıda birşeyler yazmayı daha çok seviyorum. orada en azından yazdıklarımı okumaya tahammülüm oluyor. bir de unlu mamüller yeme lüksüm.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home