thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Perşembe, Mayıs 17, 2007

Sırf geyik yapmak için konuştuğum insanlar var. Ama bu insanların aslında birer geyik olmadıklarını, ben onların yanında geyikmişim gibi davrandığımda anlıyorum.

Dün, ondan önceki gün ve bugün aslında geyik muhabbeti yaptım. Bir daha yapmamaya karar verdim.

Şimdiye kadar yaptığım geyik muhabbetlerinin aksine bu kez boynuz darbesi almadım.

Şu yaşa geldim az geyik muhabbeti yapmadım. İlk kez beyhude geçen zamanıma acıdım.

Demek ki neymiş her geyiğin eti yenmezmiş.

2 Comments:

At Mayıs 17, 2007 1:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

soru:1 (1979 DPY)
vay be derdim üniversiteye hazırlanırken; ben doğmaya çalışırken kimler devlet parasız yatılı sınavına kasarmış o zaman karyağdı sokak mı varmış bez çanta veren dersane mi varmış test mi varmış hem yumuşak uçlu rotrink mi varmış kalın 2 kitap yetermiymiş falan.Bide (1994 ÖYS)yi görünce heycanlanırdım ablam naaptı bunun cevabı nı acaba die? Annem biz hep size geliyoz ayağımız alıştı artıkın sülalede kimin ünüversitesi gelse size yazılcak söylemi ile ekonomik açıdan hatırı sayılır bir avantaj sağlayaraktan canım ablamla aynı dersaneye devam etmeme vesile olmuş idi.akses yok idi bir pula bir açığa imzalı senet yaprağı var idi maaş alınır senet ödenir iade alınır pulu yırtılır muhafaza edilirdi.kaderin cilvesidirki aynı sırada dirsek çürüttük ablamla. fizik hocamız da aynıydı bizim. ünüversite sınavlarına soru hazırlardı,evliya yarısıydı,taşşaklıydı.bu soruyu kacbin kişiye ben sordumla baslardı siz dünkü boksunuz ben padişahın sol testisiyim dermişcesine.son sözünü zile ayarlayıp ivedi çıkardı sınıftan.geyik bitsin soruya geçelim:::2 ajda bardak tomurcuklu cay, 9 corba kasığı taze fasulye, az miktarda ekmek,2avuc tavuk göğsü az miktarda pilav, 22 papaz erik,takribi 200 gr çifte kavrulmuş kabak cekirdegi yiyen bir şahıs yakın vadede kilo kaybeder mi?
a)azimli cocuk aferim kaybeder tabi daha önce de kaybetti diyenler parmak kaldırsın
b)olucak olucak biraz daha dikkatli olsun diyenler durmasın b nin üstünü karalasın
c)boyle gunluk menu olmaz dıyenler alt sıkka gecsın
d)ben boyle geyik soruya yanıt vermeyeceğim diyenler üst şıkka geçsin
e) a da parmağını kaldıranlar indirsin

 
At Aralık 16, 2011 3:51 ÖÖ, Blogger thay said...

eski geyikler bardak oldu şimdi

 

Yorum Gönder

<< Home