thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Cuma, Haziran 15, 2007

sezon açılışı

dün gece bu sezonun ilk sivrisineğini gördüm. garip bi şekilde sevindim. aha dedim yaz geldi demek. önümden şöyle bir vızıldayarak geçti. sonra karşıya, duvarın dibine kondu. ben o sırada kabahatimi yaptığım için kendisiyle çok fazla ilgilenemedim. acıdım da üstelik kendine. işe yeni alına birinin ilk günden kovulması gibi birşey olacaktı onu o anda öldürmem. gönül rahatlığıyla işimi bitirdim. yattım. uyuyamadım uzun bir süre. sonra tekrar tuvalete ona bakmaya gittim. yoktu. işe çıktı heralde diye düşünüdüm. sabah yine tuvaletteydi. yine geçti önümden vızıldayarak. ama bu vızıldama gecekinden çok farklıydı. çok ukalaydı. sinir oldum. öldürdüm. avucumu açtım. kana bakacaktım. gece neler yaptığına bakacaktım. gündüz tarifesi açmış mıydı, kaç yolcu almıştı arabaya ona bakacaktım. ama beklediğim gibi olmamıştı. bütün gece siftah bile edememişti anlaşılan. ezilen yerinden yeşil bir şeyler çıktı.bir parça tuvalet kağıdı kopardım. elimi sildim. sonra birkaç parça daha kopardım. işim bitti. işe geldim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home