thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Perşembe, Temmuz 12, 2007

Bu sabah insanlara kendimi ne kadar yanlış tanıttığımın farkına vardım. Eniştem dün ameliyat oldu ve cücükler gece benimle birlikte kaldı. Yemek, meyva, süt üçgenini çizdim. Ellerini ayaklarını yıkattım, dişlerini fırçalattım, öpücüklerini aldım ve yatırdım. Tam da olması gerektiği sırasıyla ve saatiyle bunları yaptım. İlk kez olmuyordu bu tabi. Daha önce de birlikte kaldığımız geceler olmuştu. Artık onlar da benim bu titizliğime alışmışlardı. Sabah hep birlikte hastaneye gittik. Tabi önce evde güzelce kahv6tılarını yaptırdıktan sonra. Yolda hiç ses çıkarmadılar. 3 kez kırmızı ışıkta geçtim yine ses çıkmadı. Anladım ki yanlış bir şeyler yapmışım. Çok da fazla kafaya takmadım açıkçası. Ama ablamla konuşunca nerde hata yaptığımı anladım. Yeğenim her gün sandalet giyip dışarıya çıkıyormuş. Ama benimle kalacağı için ayakları kirlenmesin, teyzesi iğrenmesin diye spor ayakkabısını giymiş. Bütün gün sıcakta sırf beni memnun edebilmek için ter içinde kalmış. Ben de artık bundan sonra ne zaman bu olayı düşünürsem ter içinde kalacağım. Tıpkı şimdi olduğu gibi. Özür dilerim. Sizi bu kadar hijyene batırdığım için, sağlıklı olmanız için çabaladığım için.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home