thaysanura

Beyninizi tokatlayan blog

Salı, Haziran 15, 2010

2007 mi? o kadar oldu mu?

neler yaptım bunca zaman?? aslında çok şey. kazandıklarım da oldu kaybettiklerim de.
yüksek lisans bitti, doktora bitmek üzere
babamı kaybettim. yerine ne koydum? tabi ki hiçbirşey. ölmeden önce, daha doğrusu öleceğini bile hiç düşünmeden önce kendini bu kadar özleyeceğimi hiç düşünmemiştim. hayat o varken daha kolaydı. hele de annem için. uzakta da olsa, bize acı da verse onun varlığı önemli ve değerliymiş. gerçi ben annem kadar çok aramıyorum kendini. çünkü yerine koymasam bile bana babamı bir ömür boyu hatırlatacak, ya da şöyle diyeyim, unutturmayacak birisi var artık. uyuması, konuması, gülmesi, kavgası, öfkesi.

Allah bana çok güzel bir ders verdi. yıllarca hayatımdan çıkmasını istediğim kişinin birçok özelliklerini ki umarım hepsini değildir, kesti ve birisine yapıştırdı. o artık benim bilgisayraımda silinmeyecek bir dosya. evet mesaj alındı. ben bir kötülük yaptım anneme. onu eşinden ayırdım ve onun bıraktığı yerden ben devam ediyorum. herkes bunun farkınd. zaman zaman en zor zamanlarda en acımasız haliyle bu gerçek yüzüme vuruluyor. işte o anlar unutulmaz oluyor.

enerji döngüsünden bahsederler ya. hiçbir enerji yoktan varedilmez, hiçbir enerji varken yok olamaz diye. bu iyilik ve kötülük için de böyle. belki de benim fizik anlayışım böyledir. yaşadığım fizik.

9 Comments:

At Haziran 23, 2010 1:39 ÖS, Blogger seyabb said...

Hayat olması gerektiği gibi akıp gidiyor.Elbette alışkanlıklardan sıyrılmak çok zor.Ebeveyn olmak da zor evlat olmakta.Ama sanırım her ikisinde de sevgiyi vermek çok zor değil.Herkes ne ekerse onu biçer.Annenize sabır diliyorum.Bir eş ne kadar çekilmez olursa olsun onun yerini hiçbirşey doldurmuyor.Babanıza Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Sabırlar diliyorum.

 
At Temmuz 13, 2010 1:05 ÖS, Anonymous Olcay said...

Allah Rahmet Eylesin.Sabırlar.
Boya Badana Ustası

 
At Kasım 11, 2010 1:26 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Başın sagolsun. Hayat bu işte. Hayat kısa kuşlar uçuyor.

 
At Kasım 19, 2010 12:30 ÖS, Blogger thay said...

HALA BENİ OKUDUĞUNU BİLMİYORDUM "ADSIZ"

 
At Kasım 25, 2010 2:49 ÖS, Anonymous Adsız said...

Arıza oldugumu biliyorum.

 
At Kasım 26, 2010 3:14 ÖS, Blogger thay said...

fff de okuyamıyorum seni uzun zamandır, daha doğrusu sen yazmıyorsun, nerelerdesin şimdi bıraktın mı bu işleri? evlilik nasıl gidiyor?

 
At Kasım 27, 2010 1:29 ÖS, Anonymous Adsız said...

süper gidiyorrrrr. pls check fff

 
At Şubat 12, 2011 1:44 ÖS, Anonymous Adsız said...

Yukardaki oldugunu sandıgın "arıza" olan "adsız" sandıgın kişi değil.
Bir dost:)

yani blogunda zihninde kalmayı başarmış olandan fazla adsız var,

Bu arada sandıgın kişi kendisini hiç arıza olarak nitelememişti zaten.Seni oyle görüyordu ancak kendisini değil:)

 
At Aralık 16, 2011 3:46 ÖÖ, Blogger thay said...

paranoya duygusunu seviyorum

 

Yorum Gönder

<< Home